16. tammikuuta 2009

Join me in tylsä elämä!

Näin alkuun täytyy kyllä sanoa että aina tulee hyvä mieli ku Hayleyn naaman näkee :D Ehkä se on jollain tavalla surullista olla ihastunu semmoseen ihmiseen jota ei voi koskaan saada?

NOH, mut däemn, on perjantai jälleen ja mä oon oikeasti brokest rapper maailmassa, joten buckshot voi imee mun pähkinöitä! Nyt pitäs keksiä jotain jännää tekemistä viikonlopuksi ku tosiaan rahaa ei ole.. Tiettyhän sitä vois vaikka kämpillä istua ja raapia kasseja, mutta onko se nyt sekään mistään kotosin? Ilmanen leffalippu kyllä kuumottais tossa, mut en tiiä että mihin leffaan se pitäis käyttää ja ku ei ehkä välttämättä yksin jaksais missään elokuvissa käyä. Lauantaina tosin pitäs vähän poikosten kans treenailla keikkaa mitä tässä on tuloillansa MM. 20.2.2009@Turku,Klubi ja tsekatkaaha myspacea myös fo mo info foolz!

Mukavasti on kyllä lähteny kenkien keräilyki vahingossa liikenteeseen ku alkaa olla jo sen verran monta paria ja kaikki hyvä kuntoisia ettei oikeasti mun etteiseen ennää mahu pariakaan. Silti tekee vaan koko ajan mieli ostaa lisää, lisää ja lisää! Ehkä mulla pitäs hommata joku kenkäteline tjsp..

Mua harmittaa ku pari päivää sitten mulla oli oikeasti joku hyvä ajatus, että mitä mä kirjotan tänne blogiin, mutta mää oon nyt unohtanu sen ja tyydyn kirjoittamaan jotain päätöntä.. Joiltaki ihmisiltä on tullu pyyntöä (en tiiä miks), että kirjottasin lisää noita itkuvirsi -merkintöjä, mutta ku käsittelin jo oikeastaan kaiken jo siinä edellisessä niin aika vaikeata.. Mut jos naisista puhutaan, niin jotain pientä ehkä voi olla meneillään, mutta sitä on nykyään niin varautunu noitten naisten kans ku kukapa sitä oikeasti haluaa saaha silimille joka kerta? Aika kylmästi osaa jo suhtautua kuitenki noihin asioihin ku alkaa olemaan jo aika rutiinia :D pfff...

No mut, jos joku haluaa lähteä mun kans viikonloppuna elokuviin niin huutaa "JEE"!

Ei kommentteja: