12. tammikuuta 2009

Itkuvirsi itkuvirsi..

Mä mietin tätä asiaa toissailtana ja eilen illalla ennen ku menin nukkumaan ja eilen en meinannu saaha unta sen takia ku mä vaan mietin ja mietin että miten tätä asiaa pitäs käydä läpi tai miten siitä pitäs puhua. Mä mietin jopa sitä että miten mä kirjotan siitä asiasta tänne blogiin.. Ja en tosiaan tiiä miten.

No mut, siitä on nyt jotain yli puoli vuotta ku The nainen jätti mut. On täs kyllä ollu kaikellaista muuta välissä, mutta ne ei oo mitenkään saavuttanu sitä samaa hurmosta minkä mä koin tämän The naisen kans. Ja eilen ei todellakaan auttanu asiaa se, ku vaihdoin jotkut freesimmät lakanat sänkyyn, ni tyynyliinassa oli vielä hänen tuoksu. voi vittu.. Tuntuu jotenki niin vitun pahalta, että miksi se jätti mut. Vaikka se syy miks jätti mut oli ihan "ok". Hänen omien sanojensa mukaan "mulla ei oo täällä mitään" syyn takia se sit muutti pois ja mä en ollu ilmeisesti mitään? Ja niinku ehkä jotenki tyhmää tästä asiasta vaan tekee se että ei ehditty seurustelemaan ku jotain puol vuotta, mutta silti se oli parasta mitä elämässä oli. Nyt tosin päässy sen verran yli, että mulla löytyy kaikkee muuta parasta elämästä, mutta MIKS VITUSSA MÄ SILTI KAIPAAN SITÄ IHMISTÄ?! Vähän helpotti tossa toissa-aamuyöstä ku kirjotin levylle biisiä jossa mä vähän puin tätä asiaa, mutta en mitenkään suoraan tilitä asiaa, koska emmää halua mitään Kanye West -itkupilli ämmäilyä! Sen takia mulla on tää blogi (jota onneks ei kukaan lue), että mä voin tänne ämmäillä.. Toiset muijasäädöt auttaa silleen pääsemään "yli" että unohtaa vaan yksinkertasesti ton paskan, mutta niinku on koettu, että jos vähänki ihastuu sit siihen uuteen naiseen, niin sit se uus nainen vaan kusee taas mun silmään ja tulee kaksinverroin paskaa niskaan..

Ehkä mulla vaan pitäs käydä tää asia läpi The naisen kans, että jotenki pystyn jatkamaan? Mutta emmää halua sotkea sen nykystä elämää mitä se sit onkaan..

Ei kommentteja: